Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Pipe Line - 19 augusti 2007 15:52

Jag har städat hela dagen. Nu är jag nöjd och det känns som jag städat tillräckligt för detta året. Fönsterrenoveringen orsakade en hel del damm och skit, men nu är det borta.


Om det inte vore för att mäklaren ska hälsa på imorgon så vete sjutton om jag lagt ner min själ i städandet. Har t o m gnuggat med liten mirakelsvamp som tar bort alla fläckar! Jag älskar den.


Ikväll kommer mamma och pappa hit. Vet inte om jag orkar fixa någon mat - vi tar det som det kommer. Förmodligen blir det pizza...

Av Pipe Line - 19 augusti 2007 10:08

Igår blev vi ÄNTLIGEN klara! Utan Anderslövarens assistans, kunskap och engagemang hade vi aldrig klarat det. Vi hade helt enkelt inte gjort det.


Vårt hus har nu fått helt nya ögon - fönsterna är totalrenoverade enligt konstens alla regler. Det är så otroligt vackert. Tidigare var innerdelarna i furu - nu är allt målat i halvblankt vitt! Ett fantastiskt ljus strålar nu in i huset. Jag är så otroligt glad för att vi gjorde det.


Det finns inte många vänner som Anderslövaren. Han är en guldklimp. Jag begriper inte varför han är singel. Han borde inte gömmas undan i Anderslöv - han borde visas upp i lite mer tjejiga miljöer. Trevlig, intelligent, omtänksam, snygg, händig, kommunikativ, händig som få och inpassningsbar i alla sammanhang.



Ovido - Quiz & Flashcards