Alla inlägg den 11 december 2009

Av Pipe Line - 11 december 2009 20:59

Sitter och tittar lite håglöst på Idolfinalen. Gillar det inte. Verkar som om det enda som gäller är grov rock. Det är tråkigt och killigt. Jag vill ha tillbaka Tove. Och jag tycker halsådror är läskiga.


I brist på bättre stimulans tog jag mig för att leta upp Gynnings blogg. Då blev jag ännu mer deppig. Hon som var så himlans söt för några år sedan ser ut som en orgie i plastikoperation. Hon verkar inte stänga munnen på en endast bild.


Nä, det går utför med världen. Jag gillar naturlighet. Med lite mascara.



Av Pipe Line - 11 december 2009 14:02

Okej. Jag VET att det var några år sedan Meg Ryan var som hetast. Men jag tycker fortfarande att hon var söt i håret. Sån ser jag ut nu. Fast i mörk variant. Förutom håret - inga likheter.


Jag har alltså varit och klippt mig. Eftersom frisörsökan väntar barn magvägen och jag väntar barn flygvägen så passade vi på att boka tider framåt. Jag hoppas att jag måste avboka den sista tiden i slutet av mars pga av att jag är i Taiwan. Det känns bra att jag planerar för att livet fortfarande är utan Knodden då. Känns som jag har en mental beredskap för att vi inte får åka förrän i april/maj. Kanske en krånglig tanke för dig som är läsare men fullt förståelig för mig som är författare.


Min hosta är fortfarande störig men lite mindre störig än igår. Känner mig på det hela taget lite skarpare och mer glad i livet. Vi fick precis bekräftelse från BFA att Tomtepaketet har gått iväg till Knodden och Taiwan. Undrar om man har tomtar i Taiwan på samma sätt som i Sverige....

Ovido - Quiz & Flashcards