Alla inlägg den 8 december 2009

Av Pipe Line - 8 december 2009 21:22

Jag tittar på barn som vill bli stjärnor. Det handlar bl a om en liten flicka som funnit en talangtävling för barn. Där kan vi snacka speedad unge. Jag klarar knappt av att se och höra henne. Det är bara för mycket. Hon avbryter, pratar gällt och för mycket, spelar över, är teatralisk, lyssnar inte, pratar på ett sätt som inte passar en 11-åring, skryter och är allmänt överdriven.


Vad fasiken håller föräldrarna på med? Hejda ungen innan hennes ego kväver henne. Hon kommer bli fullkomligt outhärdlig om ingen börjar sätta gränser.


Av Pipe Line - 8 december 2009 18:45

Person A sa: "Jag ska springa så jag hinner inte äta ikväll"


Person B sa: "Jag ska äta så jag hinner inte springa ikväll"


Jag är en av personerna. GIssa vem jag är....  

Ovido - Quiz & Flashcards