Alla inlägg den 10 december 2009

Av Pipe Line - 10 december 2009 22:18

Jag är mycket irriterad på mitt allmäntillstånd. Jag blir sakta, sakta sämre. Det är så himla irriterande att känna att man är på väg att bli riktigt kass men att det tar så lång tid att bryta ut. Jag kan bara vara sjuk till och med måndag. På tisdag måste jag vara i form för att åka två dagar till Växjö. Däcka min kropp så jag snart kan återuppstå.


Jag har varit alldeles luddig i huvudet idag. Och irriterad. Fräste åt tanter i mataffären som stannar för att prata mitt i gången (4 gånger på samma matinköpsrunda var 4 gånger för mycket). Jag längtar vansinnigt till julledigheten. Men vi är färdiga med alla julklappar och köpte till och med julskinkan idag. Har nog aldrig hänt att vi är ute i så god tid.


I helgen ska jag skriva julkort och baka lussekatter. Darlingen ska jobba hela helgen. Igår fick vi foton på Knodden som vi ska skicka till några utvalda släktingar, bl.a till en av mina farbröder - som varje år ger mig 10 000 kr i julklapp. Jag har nämligen i flera år sagt att jag sparar pengarna till vår adoption så nu tänkte jag presentera guldklimpen.


Idag skickade vi julklappspaketet till Knodden. Jultomten har skrivit ett brev till honom där det står att han (tomten alltså) hoppas att få träffa Knodden på riktigt nästa år. Passade också på att laminera två foton - ett på honom själv och ett på oss iförda tomteluvor. Idag är det två veckor sedan vi fick mail om att growth reporten var på väg. Yeah right. Vet inte vad vi ska göra nu - känns hopplöst att gå på BFA en gång till... Det är mycket tålamodsprövande.

Ovido - Quiz & Flashcards