Alla inlägg den 9 december 2009

Av Pipe Line - 9 december 2009 22:14

Av och till känner jag mig ganska puggig.


Ena stunden ligger jag under en filt och fryser trots att värsta brasan. Darlingen tvingas massera mina fötter och mata mig med Ben & Jerry glass (rimmar ganska dåligt med att jag fryser men motsatsförhållande verkar också vara en del av den sjukdom jag lider av). Darlingen bekymrar sig om mitt mående och undrar om jag ska jobba imorgon. Jag är redo att sjuka mig.


I andra stunder piggar jag på mig (när glassen är uppäten). Jag kravlar mig ur soffan, surfar lite och planerar morgondagen. Då finns inte en tanke på att jag ska tillbringa morgondagen hemma.


Det var enklare när man precis var svininfluensavaccinerad. Då visste man liksom vad felkällan var. Nu är det bara konstigt.  


Och jag vill, vill, VILL had den där growth reporten.

Ovido - Quiz & Flashcards