Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

Baklåsdag

Av Pipe Line - 14 februari 2008 15:14

Jag gillar inte alla hjärtans dag. Har aldrig gjort. Kommer aldrig att göra. 


Jag älskar och uppskattar mina nära och kära på egna meriter. Inte för att handeln och massmedia har bestämt att jag ska uppskatta dem mer den 14 februari varje år. 


Förresten är jag motståndare till Halloween också. 


Jag gillar inte att göra sådant som förväntas av mig. Då går jag i baklås.




 
 
applecore

applecore

14 februari 2008 22:41

Bara för det får du en extra stor Alla hjärtansdagshälsning från mig ;-)

http://applecore72.wordpress.com

 
Ingen bild

Pipeline

15 februari 2008 12:21

Tack, nu känner jag mig socialt anpassad ;-)

 
Emie

Emie

18 februari 2008 09:38

Hej Pipline.
Gillar så att läsa din blogg. Underhållande och träffsäker.

Kram

http://humla

 
Ingen bild

Enannanbloggare

26 februari 2008 08:23

Var har du tagit vägen??? Brukar ju läsa din blogg och gillar att den uppdateras så ofta...

 
Ingen bild

Grodis

28 februari 2008 21:46

Saknar dig och dina härliga inlägg! Hoppas allt är bra??

 
Lille skutt

Lille skutt

2 mars 2008 20:14

Du Pipe Line! Var håller du hus. Inte håller du väl fortfarande på att försöka repa dej från stValentine...? :)
Är varje dag in på bloggen för att se om du skrvit, men icke sa nicke...

Lille skutt

http://www.lilleskutt.wordpress.com

 
Ingen bild

applecore

5 mars 2008 16:40

pipeline - var har du tagit vägen? hoppas att allt är ok med dig!

 
Ingen bild

Karin

5 mars 2008 18:11

Hej!

Jag saknar dig och din blogg!! Du har väl inte slutat att skriva?
Hoppas vi får höra från dig snart igen!

Karin

 
Emie

Emie

6 mars 2008 17:52

Pipeline.

Undrar vart du tagit vägen. Lyser med din frånvaro. Kramar Emie

http://humla

 
Ingen bild

maja

13 mars 2008 10:27

Hej,
Saknar att följa din blogg. Vad har hänt?
Hälsningar
maja

 
Ingen bild

En annan bloggare

1 april 2008 09:32

Du finns kvar!! Såg dig i kommentar på babyönskans blogg. Har saknat dina inlägg ju. Men du har säkert någon naturlig förklaring till avslutat bloggande. Lycka till med allt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pipe Line - 10 september 2011 22:25

Knoddens dagis är ett föräldrakooperativ. Det innebär att vi föräldrar ska engagera oss. Mycket. Idag har det varit dagisstädning och brännbollspicknick. 3 oktober är det föräldramöte och styrelsemöte. 22 oktober är det fest. I november är det städni...

Av Pipe Line - 9 september 2011 23:20

För två veckor sedan började jag jobba efter 1,5 års föräldraledighet. Varannan vecka heltid, varannan vecka 60 % med ledigt på måndagarna. Darlingen gör likadant och jobbar heltid när jag jobbar deltid ch tvärtom. Än så länge är vi väldans nöjda med...

Av Pipe Line - 18 juli 2011 21:20

Efter en stormig natt med en ormande Knodd i sängen vaknade jag med jätteont i nåt stort muskelliknande i ryggen. Eller... muskler kan det ju knappast handla om eftersom jag är svårt otränad.   Jag fick två timmars välbehövlig återhämtning på eft...

Av Pipe Line - 5 juli 2011 21:15

När jag har tid läser jag gärna andras adoptionsbloggar. När vi var IVF-svängen läste jag andra IVF- bloggar. Det är väl ett slag identifikationsbehov. Ibland identifierar jag mig inte alls och känner mig som ett ufo. Som om jag missat något. Som jag...

Av Pipe Line - 28 juni 2011 22:31

Vår äldste son har skaffat flickvän. Han är 13 år och 2 månader. De unga tu har basunerat ut sin kärlek på Facebook. Hon är söt.    Vi hänger inte med. För bara några månader sedan var han mörkrädd och ville inte vara ensam hemma. Nu går han på k...

Ovido - Quiz & Flashcards