Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Pipe Line - 2 februari 2008 22:10

Idag har vi varit medlemmar hos BFA i exakt ett år. Det har inte hänt så värst mycket mer än att vi fått vårt medgivande...



Av Pipe Line - 2 februari 2008 18:49

Britney Spears - är det PR eller rent och skärt elände? Regisserat kändisskap eller olycklig människospillra?


Jag lutar åt rent och skärt elände och människospillra.


Hade egentligen bestämt mig för att "stötta" den stackaren genom att inte läsa artiklar om henne. Ett slags civiliststöd. 


Men idag bröt jag min egen föresats och läste en artikel på Aftonbladet. Äntligen har hennes pappa tagit tag i henne. Hon är omyndigförklarad till måndag och låsen på hennes hus ska bytas ut så att hennes två vapendragare (pojkvännen och managern) inte kan ta sig in i hennes hus. Måtte nu detta följas upp av mer stöd från sådana som struntar i om hon är rik eller fattig. 


Stackars kända flicka.   



Av Pipe Line - 2 februari 2008 16:18

Ärende, ärende, ärende...


Det är mycket pyssel med småinköp som man inte tänker på när man planerar sitt husbygge. Idag har vi varit och köpt knoppar och handtag till våra garderobsdörrar och vitrinskåp som just nu befinner sig hos snickar-Torsten. Några handdukskrokar. Brevlåda. Kollat på stänger till klädkammare men det gick inget vidare. Snedtak är inte att leka med....


Nu är Darlingen på vinprovning medan jag ansöker om lån och gör storkok att ta med på skidresan. Käck arbetsfördelning. Oerhört jämställd... :-/


Och så har jag varit och känt på ytterdörren och köksskåp igen.

Annars lugnt.




Ovido - Quiz & Flashcards