Alla inlägg den 9 september 2007

Av Pipe Line - 9 september 2007 19:24

Idag har vi varit på bilutflykt i 5,5 timme. Så är det när Bonusen är hos oss. Darlingen åkte 5,5 timme i fredags också för att hämta honom. Det är i sanning ganska träligt och vi längtar tills den lille parveln blir stor nog att åka tåg själv. Men det dröjer nog några år.


Visning idag igen. Den sedvanliga lappen från mäklaren låg och väntade på oss när vi kom hem. Tydligen fanns det minst 2 lite mer intresserade par. Jag känner mig rätt otålig när jag läser mäklarens vaga rapporter från visningarna. Har planer på att gömma mig i en garderob för att få veta lite mer. Problemet är bara att jag kommer att bli upptäckt och skrämma slag på spekulanterna.


Hade inte Harry Potter en osynlighetsmantel? En sån skulle jag vilja ha.

Ovido - Quiz & Flashcards