Alla inlägg den 4 september 2007

Av Pipe Line - 4 september 2007 19:27

Pratade med mäklaren för första gången efter han börjat visa huset. Inga bud än, men ett par som var mycket intresserade. Mäklaren skulle hem till dem imorgon för att värdera deras hus. Nu hoppas vi att det ska rendera i ett bud så att mäklaren kan ringa spekulanterna som listat sig för att höra sig för om deras intresse.


Nya visningar på torsdag och söndag. Puh! Inalles är det - efter visningarna - 19 sällskap som varit här och tittat. Mäklaren säger att alla är väldigt positiva. Det var bara en som hade sagt att det var för litet, men det kan vi ju inte göra något åt. Och det står ju faktiskt antal kvadratmeter i objektsbeskrivningen...


Måtte det snart vara slut på visningar (ja, jag vet att det låter som jag har hack i skivan... )

Av Pipe Line - 4 september 2007 09:08

Två märkliga ting har redan inträffat idag:


1. Jag fick lust att motionera när jag satt vid ett rödljus på väg till jobbet och såg en joggare. 


2. Jag kommer sakna min gamla arbetsplats (den jag inte trodde jag tyckte var så trevlig).


Undrar vilka fler märkligheter som ska inträffa idag....

Ovido - Quiz & Flashcards