Alla inlägg den 15 september 2009

Av Pipe Line - 15 september 2009 22:52

Har varit i Växjö idag. Det blev en lång dag. Som topping blev tåget försenat. Förseningen innebar att jag och mina kollegor fick hoppa av i Lund istället för Malmö och ta taxi till Malmö. När jag kom hem hade Darlingen hade fixat middag och det var sååå skönt att få sjunka ner i soffan för att bli serverad.


Fotona till Knoddens fotoalbum har anlänt. När de hamnade i fotoalbumet så kändes det som om något saknades så vi beställde några bilder till. Tack mamman för kloka synpunkter på innehållet i fotoalbum. Jag tror vi kommer att följa ditt råd och inte ta med för mycket släkt på bilderna. Tids nog kommer vi introducera våra käraste släktingar för Knodden. Det är ingen brådska. Det viktigaste är att Knodden kan förknippa oss med sig själv. Därför satsar vi nog på att varva bilder på honom och oss. Förhoppningsvis får han positiva "vibbar" och det är exakt det som är det viktigaste i detta läget.  


Tack också till mamman för rådet med en engångskamera. Absolut värt att fundera över!


Jag har inte bestämt hur jag ska göra med låsta inlägg. Ha lite tålamod medan jag funderar vidare. Jag återkommer.



Ovido - Quiz & Flashcards