Alla inlägg den 11 september 2009

Av Pipe Line - 11 september 2009 09:17

Jobbar hemifrån tredje dagen i rad. Det är skönt. Det enda som saknas är en färgskrivare och en lamineringsmasking. Det hade jag behövt.


Ska in till stan framåt lunch för att köpa nya linser och luncha med en gammal gymnasiekompis.


Solen skiner och det är fredag. Jag är ganska nöjd över att veckan är över. Helgen ska ägnas åt att jaga ligusterplantor. Jag tror man måste beställa dem för leverans i oktober. En annan viktig sak som ska ske i helgen är att vi ska börja fundera på allvar på vad vi ska skicka till Knodden.


Jag är egentligen ganska uttråkad på allt som inte har med adoptionen att göra. Tiden sniglar sig verkligen fram. Man försöker fylla dagarna med vettigheter men ofta känns det trögt. Ibland tänker jag att - trots att jag känner noll motivation för höstens projekt - det åtminstone får tiden att gå snabbare.



Ovido - Quiz & Flashcards