Alla inlägg den 19 april 2007

Av Pipe Line - 19 april 2007 14:19

Tog tåget till Linköping i morse. Ända sedan förra tågresan, då jag misslyckades kapitalt med att logga in på min bärbara dator, har jag grämt mig. Inför dagens tågtur övade jag sålunda inloggning. Det var tydligen en liten knapp som jag inte tryckt inte ordentligt. Hette nåt med num... Uhä, det var pinsamt att felrapportera något sådant....

I Linköping regnar det. Checkade in på världens pyttigaste minirum på Frimis innan lunch. Fönster finns. Men inte utåt fria vidderna utan inåt receptionen. Dålig feng-känsla. Fast jag kan ju inget om feng. Fast nåt kändes fel. Karma kanske?

Jag vill hem. Till mina fönster. Som tappar kitt och gör mig förbannad. Men de är på det hela taget ganska ok när man jämför alternativen.





Ovido - Quiz & Flashcards