Direktlänk till inlägg 23 oktober 2007

389

Av Pipe Line - 23 oktober 2007 09:16

Jag samlar bilnummer. Det är egentligen en ganska nördig sysselsättning.


Nu har jag letat efter 389 i flera månader.


Andra människor hade gett upp. Darlingen gav upp på 155. Inte jag. Jag är svårt envis och uthållig.



 
 
Ingen bild

Brummelisa

23 oktober 2007 12:20

Uhmm... börjar man på 001, eller? :-O

:)

 
Ingen bild

Pipeline

23 oktober 2007 13:36

Jag vet var ASS 001 bor. Om du behöver starthjälp... Om du vill gå mot strömmen kan du börja på 999 och räkna nedåt. Tvyärr vet jag inte var ASS 999 bor.

Ganska bra att ha något nördigt att syssla med medan väntar på att få adoptera. En kollega påstår att det är ett autistiskt beteende. Det tycker inte jag.

Jag tror att jag hinner till 672 innan vi får battingen.

 
Ingen bild

Brummelisa

23 oktober 2007 14:55

ASS 999 är avställd - räknas den då?

Och varför ASS och inte AAA?

Stora frågor. Jag skulle definitivt INTE kunna hålla på med nåt sånt här - jag skulle bli helt besatt! :-D

 
Ingen bild

Pipeline

23 oktober 2007 15:46

Bry dig inte om bokstäverna... det är bara siffrorna du ska räkna :-)

Besatt blir man. Fast än så länge har jag inte börjat ägna helgerna åt att cirkulera på köpcentrats parkeringsplats eller kontakta Bilregistret....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pipe Line - 10 september 2011 22:25

Knoddens dagis är ett föräldrakooperativ. Det innebär att vi föräldrar ska engagera oss. Mycket. Idag har det varit dagisstädning och brännbollspicknick. 3 oktober är det föräldramöte och styrelsemöte. 22 oktober är det fest. I november är det städni...

Av Pipe Line - 9 september 2011 23:20

För två veckor sedan började jag jobba efter 1,5 års föräldraledighet. Varannan vecka heltid, varannan vecka 60 % med ledigt på måndagarna. Darlingen gör likadant och jobbar heltid när jag jobbar deltid ch tvärtom. Än så länge är vi väldans nöjda med...

Av Pipe Line - 18 juli 2011 21:20

Efter en stormig natt med en ormande Knodd i sängen vaknade jag med jätteont i nåt stort muskelliknande i ryggen. Eller... muskler kan det ju knappast handla om eftersom jag är svårt otränad.   Jag fick två timmars välbehövlig återhämtning på eft...

Av Pipe Line - 5 juli 2011 21:15

När jag har tid läser jag gärna andras adoptionsbloggar. När vi var IVF-svängen läste jag andra IVF- bloggar. Det är väl ett slag identifikationsbehov. Ibland identifierar jag mig inte alls och känner mig som ett ufo. Som om jag missat något. Som jag...

Av Pipe Line - 28 juni 2011 22:31

Vår äldste son har skaffat flickvän. Han är 13 år och 2 månader. De unga tu har basunerat ut sin kärlek på Facebook. Hon är söt.    Vi hänger inte med. För bara några månader sedan var han mörkrädd och ville inte vara ensam hemma. Nu går han på k...

Ovido - Quiz & Flashcards