Direktlänk till inlägg 1 april 2008

En bloggares återvändande

Av Pipe Line - 1 april 2008 09:47

En sak är jättebra med min personlighet. Jag sparar ALLT. Alltså hittade jag till sist inloggningsuppgifterna till min hemmamail. I en pärm från 2002.


Nu har jag lite i-landsbryderi. Ska jag skriva en resumé om den senaste månadens vedermödor eller ska jag helt enkelt strunta i 1,5 månads händelseförlopp och bara fortsätta som ingen har hänt?


Tack alla för era kommentarer! Det värmde! Jag hade till och med ett mail från en Fredrik från bloggagratis som skrev att en läsare hört av sig till dem och berättat att jag inte lyckats fixa nya lösenord. Så han undrade om han kunde hjälpa till på något sätt. Man blir ju alldeles rörd av omtanken! :-)


Problemet låg inte hos bloggagratis.se. Snarare i det faktum att jag aldrig någonsin läst min privata mail från någon annan dator än min hemmadator. Och den var nerpackad. Med alla lösenorden automatiskt sparade. Så när jag ställdes inför faktum att jag varken hade tillgång till dator eller hittade mina inloggningsuppgifter så funkade det inget vidare att beställa nya lösenord till bloggen. Det nya lösenordet hamnade ju bara i en mail som jag inte kom åt....












 
 
mamman

mamman

1 april 2008 11:20

Välkommen tillbaka kära du.

Vi är visst många som väntat på att du skulle komma tillbaka.

Läste i Soffs blogg att du blivet av med lösen till din blogg och genom det misstänkte jag du skulle komma tillbaka när allt med semester och flytt har lagt sig, dessutom har du ju lyckönskat på min blogg, så jag kände mig säker.

Det är kul att följa en ”syster” på hennes väg mot barn och hur hon fyller tiden till sitt mål. Jag tror vi är många som undrar hur det har gått med det nya huset och hur allt har blivet, det måste du ju bara blogga om, men ta det när du har tid.

Som sagt välkommen tillbaka.

http://babyonskan.bloggagratis.se

 
applecore

applecore

1 april 2008 13:33

Välkommen tillbaka! Du är saknad :-)

http://applecore72.wordpress.com

 
Lilleskutt

Lilleskutt

1 april 2008 20:31

Ja, jag som inte är så observant som de andra trodde ju att Alla hjärtans dag tagit knäcken på dej... :D
Nå, nää, men välkommen tillbaka i alla fall. Jag har gått nästan varje dag och kollat ifall du skrivit något så nu hoppas jag på mustiga inlägg varje dag en tid framöver...?
:)
Lilleskutt

http://www.lilleskutt.wordpress.com

 
Ingen bild

En annan bloggare

2 april 2008 10:49

Klart du måste skriva åtminstone en kort resumé! Säkert undrar många av dina läsare hur det går med adoptionsprocessen, nya huset & gamla huset, nya jobberbjudanden i Danmark & Sverige, etc etc

 
Brummelisa

Brummelisa

5 april 2008 14:13

JAAAAAA, she's BACK!!!! Har saknat dig oändligt!

*KRAM*

http://www.brummelisasbetraktelser.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pipe Line - 10 september 2011 22:25

Knoddens dagis är ett föräldrakooperativ. Det innebär att vi föräldrar ska engagera oss. Mycket. Idag har det varit dagisstädning och brännbollspicknick. 3 oktober är det föräldramöte och styrelsemöte. 22 oktober är det fest. I november är det städni...

Av Pipe Line - 9 september 2011 23:20

För två veckor sedan började jag jobba efter 1,5 års föräldraledighet. Varannan vecka heltid, varannan vecka 60 % med ledigt på måndagarna. Darlingen gör likadant och jobbar heltid när jag jobbar deltid ch tvärtom. Än så länge är vi väldans nöjda med...

Av Pipe Line - 18 juli 2011 21:20

Efter en stormig natt med en ormande Knodd i sängen vaknade jag med jätteont i nåt stort muskelliknande i ryggen. Eller... muskler kan det ju knappast handla om eftersom jag är svårt otränad.   Jag fick två timmars välbehövlig återhämtning på eft...

Av Pipe Line - 5 juli 2011 21:15

När jag har tid läser jag gärna andras adoptionsbloggar. När vi var IVF-svängen läste jag andra IVF- bloggar. Det är väl ett slag identifikationsbehov. Ibland identifierar jag mig inte alls och känner mig som ett ufo. Som om jag missat något. Som jag...

Av Pipe Line - 28 juni 2011 22:31

Vår äldste son har skaffat flickvän. Han är 13 år och 2 månader. De unga tu har basunerat ut sin kärlek på Facebook. Hon är söt.    Vi hänger inte med. För bara några månader sedan var han mörkrädd och ville inte vara ensam hemma. Nu går han på k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards