Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Pipe Line - 5 maj 2007 09:02

Idag har jag och Darlingen fria aktiviteter efter den senaste tidens strikt planerade aktiviteter. Jag och mitt äldsta syskonbarn ska trava runt i Malmö på jakt efter kläder till henne. Hon tar bussen in - en nätt liten resa på 40 minuter - och jag är full av beundran. Det är en modig ung dam. Darlingen stack iväg i arla morgonstund för att spela golf med en kompis.


Mitt största i-landsproblem för idag är vilka skor jag ska ha. Får skoskav av nästan allt. Tänker nämligen spänna på mig stegräknaren och spatsera så mycket som möjligt. Jag har en avancerad plan på att parkera en bit från busstationen och tvinga flickebarnet att gå in till stan med mig. Hon kanske aldrig mer vill gå på stan med mig efter dagens vedermödor :-(.


Ställde mig på vågen i morse igen. Ingen förändring. Och jag som i princip motionerade varje ledig stund igår. Ruttet.


Fly dallriga lår, fly!


Ovido - Quiz & Flashcards