Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Pipe Line - 12 juli 2008 18:56

Idag började vår semester på allvar. Vi har varit mycket arbetssamma. Anderslövaren är här och styr upp vår trädgårdsanläggning. Därför har det under dagen skapats en mur som går som en båge runt vår upphöjda uteplats. Nu skapas det fler murar. Det är ett elände med höjdskillnaderna. Skåne ska ju vara platt?!


Själv har jag putsat fönster, strukit tvätt, skurat 1/3 av gatan (sen fick jag en blåsa) och agerat hushållerska. Nu luktar jag skunk och ska duscha av mig dagens lukter.


Inget nytt på grävkillefronten. Jag är så him lans nyfiken på vad som händer.  


Nu ska vi vara lediga i 4 veckor. Det är en fantastisk känsla. Jag tror aldrig mer att jag vill jobba igen.

Av Pipe Line - 12 juli 2008 10:36

Jag förstår att personer som mordhotar politiker anonymt via internet är emot FRA-lagen.





Ovido - Quiz & Flashcards