Alla inlägg den 14 november 2008

Av Pipe Line - 14 november 2008 21:36

Jag har fått en ny hang-up - jag måste kolla riksdagens sida dagligen för att se om det hänt något som jag ska känna till. Som handlar om adoption och ålder. Och jag har kommit fram till att det händer ganska mycket.


I dagens skörd finns en fråga från Kjell Eldensjö (kd) som önskar skriftlig svar från justitieminister Beatrice Ask.


Ska bli intressant att se vad hon svarar....



Av Pipe Line - 14 november 2008 08:58

Förra helgen beslutade vi oss för att familjen ska gå på Laberos trollerispektakel istället för att köpa julklappar. Det kändes riktigt bra. Idag fick jag reda på att vi är hur trendiga som helst eftersom årets julklapp är en upplevelse.


Jag tror det är därför jag blev med lugg. Jag är omedvetet trendig. Det känns bra för då slipper jag anstränga mig.


En annan bra sak är att vi fått svarfrån Rydéns angående adventsljusstakarna - de finns fortfarande till försäljning! Vi har fått en lista på återförsäljare och ska kontakta någon av dem. Men det dök upp ett nytt problem - de finns även i rött. Nu är jag tvehågsen eftersom jag köpte en vit tidigare. Darlingen var inne på svart för att vi har lite svarta smidesdetaljer här och där. Men såååå trendig är jag faktiskt inte.

Ovido - Quiz & Flashcards