Alla inlägg den 15 november 2007

Av Pipe Line - 15 november 2007 21:24

Jag är en smula betänksam just nu.


I min lista på referenser över hur folk hittat till min blogg finns det en märklig referens. Verkar vara som om någon hittat min blogg via en sida som beskriver hur man spionerar på folk.


Känns olustigt.

Av Pipe Line - 15 november 2007 20:13

Jag har köpt en weekendvistelse på The Lodge på auktion! Afternoon-tea, brasa, 3-rätters. Och lite motion i vackra omgivningar.


Åh... jag hoppas att jag kan låta bli att försäga mig...

Av Pipe Line - 15 november 2007 10:01

Igår fick jag världens chock när jag surfade i på Aftonbladets hemsida för att få mig lite nyheter till livs. Gasexplosion i hus. Jag utgick genast ifrån att det var mitt hus.


Idag på morgonfikan diskuterade vi ett inbrott som skett på ett av våra kontor. Inget blev stulen. Alla uttryckte lättnad. Utom jag som sa "Tänk om inbrottstjuvarna gjort något man inte kan se, typ spottat bland kakorna eller ollat tallrikarna".


När jag flyger och motorerna börja låta konstigt tror jag att vi kommer att störta.


Det finns liksom inget uttrymme i min fantasi för mindre tillbud. Nä, det blir alltid rejäla katastrofer när jag tänker tyst.


Jag borde kanske gå i katastropterapi.




Ovido - Quiz & Flashcards