Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Pipe Line - 14 januari 2010 20:01

Den gnälliga dryga 30-åringen i "Halv åtta hos mig" visade sig vara gift med Bo Olsson i Tommelilla ägaren. De bor i ett fantastiskt hem med massor av fräcka detaljer, en parfym- och en klocksamling och en massa foton på hennes man och hon själv.


Hon vann veckans program. I hemlighet hoppades jag att hon inte skulle göra det... Ja, jag är en elak människa, jag vet.


Jag nickade lite för mig själv när människan lagade två ryggbiffar för att vara på säkra sidan om den ena inte blev bra. Det förstärkte min bild av den dålig självkänsla och överdrivet kontrollbehov. Precis samma sak jag kom fram till igår.


En del är lättare att genomskåda än andra. Och en del kan säkert avfärdas som avundsjuka....


Ovido - Quiz & Flashcards